PROGRAMA DEL CURS
– Integrar competències emocionals per afavorir una gestió positiva dels comportaments i de la convivència a les aules de música.
– Aprendre a desenvolupar estratègies psicopedagògiques per crear vincles afectius que afavoreixin les actituds i els aprenentatges dels alumnes.
– Adquirir eines concretes per gestionar adequadament comportaments disruptius a les aules de música.
– Saber implementar eines de Coaching educatiu per motivar els aprenentatges i millorar la integració a l’aula d’infants amb dificultats cognitives.
FORMADORA: ELENA O’CALLAGHAN
Elena O’Callaghan i Duch és pedagoga, filòloga, mestra, coach i escriptora, especialitzada en el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH) i en Coaching educatiu i familiar. Com a mare de dos fills amb TDAH, ha combinat l’experiència personal amb la formació professional per oferir suport a famílies i docents. Va fundar TDAH Catalunya i el Centre e▫o▫c▫, i ha exercit càrrecs a la Federació Catalana d’Associacions de TDAH i a la Federació Espanyola d’Ajuda al Dèficit d’Atenció. Coach acreditada per la International Coaching Federation (ICF), imparteix formació presencial i en línia, així com sessions individuals i grupals, amb un enfocament en la gestió emocional, l’acompanyament familiar i el desenvolupament personal.