PROGRAMA DEL CURS
– Entendre i contextualitzar les diferents necessitats educatives que poden aparèixer a l’aula (com el TDAH i altres dificultats cognitives o emocionals).
– Sensibilitzar-se envers la diversitat de l’alumnat, desenvolupant una mirada empàtica i comprensiva davant les diferents maneres d’aprendre i relacionar-se.
– Conèixer els fonaments del Coaching educatiu com a eina per acompanyar el creixement personal i professional del docent.
– Explorar recursos i estratègies del Coaching que ajudin a millorar la comunicació, la motivació i la gestió emocional dins l’aula.
FORMADORA: ELENA O’CALLAGHAN
Elena O’Callaghan i Duch és pedagoga, filòloga, mestra, coach i escriptora, especialitzada en el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH) i en Coaching educatiu i familiar. Com a mare de dos fills amb TDAH, ha combinat l’experiència personal amb la formació professional per oferir suport a famílies i docents. Va fundar TDAH Catalunya i el Centre e▫o▫c▫, i ha exercit càrrecs a la Federació Catalana d’Associacions de TDAH i a la Federació Espanyola d’Ajuda al Dèficit d’Atenció. Coach acreditada per la International Coaching Federation (ICF), imparteix formació presencial i en línia, així com sessions individuals i grupals, amb un enfocament en la gestió emocional, l’acompanyament familiar i el desenvolupament personal.