Cicle de conferències al voltant de les col·leccions del Museu de la Música

El Museu de la Música, en col·laboració amb l’ESMUC, organitza un cicle de conferències sobre els instruments musicals que el museu té en les seves col·leccions i que porta el nom d’ “Els intruments musicals, en estudi”.

L’objectiu d’aquest cicle és donar visibilitat al patrimoni musical i vincular-lo a la recerca que es realitza al museu. A més, aquesta activitat, que s’inicia l’1 de març i finalitza el 31 de maig, pretén ser una preparació per a un nou projecte acadèmic de cara al curs vinent.

Alguns dels temes que es tractaran en aquest cicle de conferències són: les funcions del Museu de la Música, l’etnomusicologia, el Claviorgue Hauslaib i la pianola, entre d’altres.

Si voleu més informació sobre aquest cicle de conferències del Museu de la Música podeu trobar-ho aquí.

També podeu posar-vos en contacte amb el Museu de la Música: 93 256 36 50 o bé al seu lloc web.

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

El pròxim 15 de març, el Teatre Municipal de Balaguer acollirà l’estrena de la cantata “Jan Bon Jan i el Barret Màgic”, una nova edició del Cantaxics. Aquest any, per primera vegada, l’estrena de la cantata es realitzarà a la zona 4 (Lleida), i no al tradicional Teatre Kursaal de

15 març 2025
fins 15 març 2025

La Trobada de Corda de la Zona 7 reuneix 120 alumnes a l’Auditori de Vilafranca del PenedèsVilafranca del Penedès, 12 de març de 2025. Aquest dissabte, 8 escoles de la Zona 7 de l’ACEM participaran en la Trobada de Corda celebrada a l’Auditori Maria Rosa Juncosa de Vilafranca del Penedès.

15 març 2025
fins 15 març 2025

El pròxim diumenge 30 de març, L’Atlàntida de Vic acollirà una nova edició de la Trobada de Guitarres d’escoles de música ACEM de la Catalunya Central, un esdeveniment que reunirà joves guitarristes d’aquesta zona per compartir experiències musicals i oferir un concert conjunt. L’activitat començarà a les 9h amb un

30 març 2025
fins 30 març 2025

La zona 8 de l’ACEM (Osona – Lluçanès – Garrotxa) organitza la Cantata infantil “Nas de Pallasso”. Un esdeveniment musical que tindrà lloc el 6 d’abril de 2025 a les 18h al Teatre Atlàntida de Vic. Aquesta iniciativa compta amb la participació de diverses escoles de música de la zona

06 abr. 2025
fins 06 abr. 2025

L’ACEM organitzarà la 15a edició del Festival de Joves Músics Europeus RITMIKS a Catalunya durant el maig de 2025. Aquest festival és una iniciativa de la Unió d’Escoles de Música d’Europa (EMU).  Des de la seva creació, s’han celebrat 14 edicions del Festival, una de les quals va tenir lloc

29 maig 2025
fins 01 juny 2025

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.