Descompte pels socis ACEM: Concert familiar del FEMAP a Berga

Diumenge 29 de juny es celebra a Barga el concert familiar dins el Festival  de Música Antiga dels Pirineus “Ensemble una cosa rara”. Els alumnes de les escoles associades a l’ACEM tenen accés a tarifes reduïdes.

Aquí teniu els detalls de l’espectacle:

Els doctors d’Una Cosa Rara, ens conviden a endinsar-nos en un laboratori equipat amb la última tecnologia: una màquina del temps per trobar els primers clarinets de la història, eines de tot tipus per mesurar, reparar, reproduir i construir els instruments més improbables i una biblioteca carregada d’històries de clarinetistes i dels seus secrets més ben guardats.

Després d’anys d’investigacions, aquests tres músics aficionats a la ciència i la història, arriben carregats de clarinets moderns i dels seus avantpassats i parents llunyans, de músiques antigues i modernes, d’instruments grans i de petits… Obriu bé el ulls, destapeu-vos les orelles i prepareu-vos per entrar al… CLARINETÀRIUM!

Oriol García, chalumeau, corno di basseto, clarinet barroc i clarinets
Naüm Monterde, chalumeau, corno di basseto, clarinet barroc i clarinets
Joan Plaja, chalumeau, corno di basseto, clarinet barroc i clarinets

Per més informació aquí 


Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

Ja està disponible la nova proposta de cursos de formació de l’ACEM per al curs 2025-26, elaborada per la Comissió de Formació i adreçada al professorat i als equips directius de les escoles de música associades. Els cursos d’aquest any tenen com a objectiu ampliar recursos, compartir noves perspectives i

15 nov. 2025
fins 14 març 2026

Després de l’èxit de la peça que les Formacions ACEM van interpretar per inaugurar el Festival RITMIKS a Vic, l’ACEM vol fer un pas més amb la gravació de la Suite creada per Magí Capdevila per a l’ocasió: Cants Nòmades. El projecte implicarà les tres formacions d’ACEM: el Cor, la

17 gen. 2026
fins 31 gen. 2026
Vilafranca del Penedès

Formadora: Elena O’Callaghan i DuchData: 23 de gener de 2026Lloc: Online (plataforma Zoom)Horari: de 10:00 a 13:00 (3 hores)Places: 30Preu: 20€ per professorat d’escoles ACEM i alumnes ESMUC / Jam Session, 35€ per no socisInscripció: Formulari d’inscripció Objectius del curs Aquest curs introductori en línia ofereix eines pràctiques per a

23 gen. 2026
fins 23 des. 2025
Plataforma Zoom

L’ACEM ja ha posat en marxa la nova edició de la Cantaxics, la cantata adreçada a l’alumnat de 3 a 8 anys de les escoles de música. Enguany, el projecte es presenta amb algunes novetats destacades: per primer cop, la Cantaxics s’estrenarà en quatre zones diferents del territori català, amb

12 abr. 2026
fins 10 maig 2026
Manresa, Balaguer, Taradell i Tarragona

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.