El 22 de novembre ens hem de fer sentir!

Com a part de les accions que des de l’ACEM s’estan emprenent davant l’anunci de les retallades, demanem a les escoles de música i dansa de Catalunya que participin en aquest acte reivindicatiu a favor dels ensenyaments artístics el proper dimarts 22 de novembre, dia de Santa Cecília, sota el lema: “Música i dansa per a tothom!”

És una acció participativa i oberta a la que us podeu sumar aprofitant les activitats que teníeu previstes per aquell dia o preparant-ne una de nova. El denominador comú per donar uniformitat a l’acte només ha de ser la lectura del manifest de l’ACEM a favor dels ensenyaments artístics , a poder ser amb la participació o la presència dels responsables municipals.

El format de l’activitat depèn totalment de cada centre per tal que l’organització resulti el més senzilla possible.

L’ACEM farà un seguiment de cada activitat per saber què s’ha fet arreu de Catalunya i així poder aglutinar aquesta informació per transmetre-la als mitjans.

Per facilitar aquesta feina us demanem que enregistreu l’activitat i ens feu arribar fotos o vídeos tant a nosaltres com als mitjans de comunicació locals.

Per confirmar la vostra participació heu d’omplir aquest qüestionari que farem servir tant per mesurar els efectes de les retallades com per fer un seguiment de l’activitat.

Hem de ser capaços de mobilitzar-nos perquè aquesta acció sigui un èxit i se’n faci ressò arreu de Catalunya.

Ara toca fer-nos sentir!

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

La Zona 7 de l’ACEM reprèn aquest abril el projecte JOSPAG, una iniciativa educativa i artística de referència que, des del 2014, ofereix una experiència orquestral intensiva a l’alumnat de nivell mitjà i grau professional de les escoles de música ACEM de l’Anoia, l’Alt Penedès i el Garraf. Sota la

11 abr. 2026
fins 19 abr. 2026
Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú

Aquest proper dissabte 11 d’abril, la ciutat de Tremp acollirà la 1a Trobada de guitarristes de la Zona 4 de l’ACEM, sota el nom de “6 Cordes”. L’activitat, que aplega l’alumnat de les escoles de música de la Zona 4 (Terres de Ponent), és una oportunitat única per als joves

11 abr. 2026
fins 11 abr. 2026
Tremp

L’ACEM ja té a punt una nova edició del Cantaxics, la cantata adreçada a l’alumnat d’entre 3 i 8 anys de les escoles de música associades. Enguany el projecte es descentralitza més que mai i s’estrenarà en quatre zones diferents del territori, amb la participació total de 1.300 alumnes i

12 abr. 2026
fins 10 maig 2026
Varies poblacions

Aquest diumenge 12 d’abril, el Teatre Kursaal de Manresa es convertirà en l’escenari de l’estrena oficial del Cantaxics 2026: “L’embolic de les festes”. Aquesta producció de l’ACEM, que enguany creix fins a assolir xifres rècord, inicia el seu recorregut territorial amb una jornada plena de música, teatre i il·lusió. L’espectacle,

12 abr. 2026
fins 12 abr. 2026
Manresa

L’EMU (European Music School Union) organitza una nova Sessió Spotlight dedicada exclusivament a les oportunitats d’internacionalització per a les escoles de música i arts. Sota el títol “Opportunities for Music and Art Schools within Erasmus+”, aquesta sessió en línia de 90 minuts vol ser una guia pràctica per a aquells

16 abr. 2026
fins 16 abr. 2026
Zoom

El proper dissabte 25 d’abril, l’Auditori Els Costals de Castellbisbal es convertirà en l’escenari d’una nova Trobada de Guitarres de l’ACEM. L’esdeveniment comptarà amb la participació de l’alumnat de guitarra clàssica i elèctrica de vuit escoles de música de diferents municipis, que sumaran el seu talent per oferir un recital

25 abr. 2026
fins 25 abr. 2026
Castellbisbal

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.