II Congrés CEIMUS d’educació i investigació musical

Els dies 2 i 3 de març es celebrarà a Madrid el II Congrés  d’educació i investigació musical en el qual s’exposaran i es compartiran opinions i experiències en investigació, enfocaments pedagògics i metodologies aplicades al camp de l’educació musical.

La inscripció es pot fer com a oient (35€) o com a participant (45€) a través d’aquest formulari i la data límit és el 29 de febrer.

Per més informació podeu consultar el seu web.

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

L’ACEM organitzarà la 15a edició del Festival de Joves Músics Europeus RITMIKS a Catalunya durant el maig de 2025. Aquest festival és una iniciativa de la Unió d’Escoles de Música d’Europa (EMU).  Des de la seva creació, s’han celebrat 14 edicions del Festival, una de les quals va tenir lloc

29 maig 2025
fins 01 juny 2025

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.