Oberta la inscripció de propostes artístiques i culturals relacionades amb la commemoració del Tricentenari

En el marc de la commemoració del Tricentenari , el Departament de Cultura de la Generalitat vol confeccionar un catàleg de propostes artístiques i d’activitats culturals que estiguin directament relacionades o tinguin com a tema principal els fets de l’Onze de Setembre de 1714 i la celebració del tricentenari d’aquesta efemèride.

Les entitats i persones de caràcter privat que vulguin que alguna de les seves activitats formi part d’aquest catàleg, poden presentar les seves propostes d’acord amb les condicions previstes en l’anunci publicat al DOGC i utilitzant el model de fitxa d’inscripció, ambdós inclosos a la part inferior d’aquesta pàgina.

Més informació aquí

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

El pròxim diumenge 30 de març, L’Atlàntida de Vic acollirà una nova edició de la Trobada de Guitarres d’escoles de música ACEM de la Catalunya Central, un esdeveniment que reunirà joves guitarristes d’aquesta zona per compartir experiències musicals i oferir un concert conjunt. L’activitat començarà a les 9h amb un

30 març 2025
fins 30 març 2025

La zona 8 de l’ACEM (Osona – Lluçanès – Garrotxa) organitza la Cantata infantil “Nas de Pallasso”. Un esdeveniment musical que tindrà lloc el 6 d’abril de 2025 a les 18h al Teatre Atlàntida de Vic. Aquesta iniciativa compta amb la participació de diverses escoles de música de la zona

06 abr. 2025
fins 06 abr. 2025

L’ACEM organitzarà la 15a edició del Festival de Joves Músics Europeus RITMIKS a Catalunya durant el maig de 2025. Aquest festival és una iniciativa de la Unió d’Escoles de Música d’Europa (EMU).  Des de la seva creació, s’han celebrat 14 edicions del Festival, una de les quals va tenir lloc

29 maig 2025
fins 01 juny 2025

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.