Tot el material de la cantata del 20è aniversari a Freeangle.org

En motiu dels 20 anys de l’ACEM es farà una cantata infantil per alumnes d’entre 4 i 8 anys d’escoles d’arreu de Catalunya associades a l’entitat. Pel 15è aniversari van participar alumnes a partir de 8 anys i per això, en aquesta ocasió i seguint el model de les Cantates de la Catalunya Central (zona 6), s’ha optat per fer una activitat per als més petits.

La cantata, que es titula “El nen enamorat de la lluna es celebrarà diumenge 17 de març de 2013 al matí a l’auditori gran del Parc del Fòrum de Barcelona.

Aquelles escoles interessades en participar a l’activitat ja es poden descarregar tot el material a través de  Freenalge 

Aquesta cantata, que és una obra del Xevi Matamala, consta de 6 cançons curtes i molt senzilles . Les cançons, per ordre, són aquestes:

1. Son soneta
2. Senyor!
3. El globus de llençols
4. Posi’m xiclets
5. Bufa!
6. Xiclets de color de rosa

A banda de les partitures, a Freeangle també hi ha el conte escrit per Manel Justícia que fa de fil conductor de la cantata.

Tal i com es va fer pel 15è aniversari, les escoles rebran diferents butlletins amb tota la información referent a aquesta activitat.

 

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

L’ACEM ja té a punt una nova edició del Cantaxics, la cantata adreçada a l’alumnat d’entre 3 i 8 anys de les escoles de música associades. Enguany el projecte es descentralitza més que mai i s’estrenarà en quatre zones diferents del territori, amb la participació total de 1.300 alumnes i

12 abr. 2026
fins 10 maig 2026
Varies poblacions

El proper dissabte 25 d’abril, l’Auditori Els Costals de Castellbisbal es convertirà en l’escenari d’una nova Trobada de Guitarres de l’ACEM. L’esdeveniment comptarà amb la participació de l’alumnat de guitarra clàssica i elèctrica de vuit escoles de música de diferents municipis, que sumaran el seu talent per oferir un recital

25 abr. 2026
fins 25 abr. 2026
Castellbisbal

Més de deu escoles de música de l’ACEM de les Terres de Ponent es reuniran el pròxim 25 d’abril en una jornada de convivència musical que culminarà amb un gran concert col·lectiu. El pròxim dissabte 25 d’abril, la música serà la gran protagonista a Bellpuig amb la celebració de Vents

25 abr. 2026
fins 25 abr. 2026
Bellpuig

L’Auditori de l’Hospitalet de l’Infant serà l’escenari d’aquesta estrena al territori el pròxim 10 de maig, amb la participació de 200 alumnes de set escoles de música de la demarcació. El Cantaxics, una cantata dirigida a l’alumnat d’entre 3 i 8 anys, continua el seu recorregut pel país i arriba,

10 maig 2026
fins 10 maig 2026
L'Hospitalet de l'infant

L’ACEM organitza una jornada formativa en línia per abordar el marc legal, els riscos digitals i les bones pràctiques en la gestió de la imatge d’infants i joves als centres educatius musicals. Des de l’ACEM reprenem el format «Parlem de…», un espai de trobada i reflexió adreçat a equips directius

29 maig 2026
fins 29 maig 2026
Plataforma Zoom

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.