El pròxim diumenge 30 de març, L’Atlàntida de Vic acollirà una nova edició de la Trobada de Guitarres d’escoles de música ACEM de la Catalunya Central, un esdeveniment que reunirà joves guitarristes d’aquesta zona per compartir experiències musicals i oferir un concert conjunt.
L’activitat començarà a les 9h amb un assaig preparatori, que es perllongarà fins a les 13h. A continuació, a les 13h, es realitzarà un concert obert al públic, on els participants tindran l’oportunitat de mostrar tot el treball fet durant el matí, davant d’amics, familiars i públic en general.
Per als pares i familiars que acompanyin els joves músics, l’Ajuntament de Vic ha organitzat una visita guiada al centre històric de Vic, que es realitzarà mentre els nens assagen.
Detalls de l’esdeveniment:
🗓 Data: Diumenge 30 de març
🕘 Horari: Assaig de 9h a 13h | Concert obert al públic a les 13h
📍 Lloc: L’Atlàntida de Vic
👨👩👧👦 Activitat per als pares: Visita guiada al centre històric de Vic