Una gran participació en el Sala Piano organizat per la Catalunya Central (zona 6)

[ngg src=”galleries” ids=”12″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]El passat diumenge 12 de febrer a les 17.00 h es va celebrar el “Sala Piano” XIII Concert per a joves pianistes a la Masia Garriga de Castelldral, un espai preciós al voltant de la natura. 
Van participar 12 escoles de zona 6: EMM de Vacarisses, CMM de Manresa, EMM d’Artés, EMM de Berga, EMM de Callús, EMM El Faristol de Roda de Ter i l’Esquirol, EMM de Navàs, EMM Olesa de Montserrat, EMM de Sallent, EMM Sant Joan de Vilatorrada i Esclat de Manresa. 

Vam fer valdre l’exquisidesa del programa de mà i el cartell així com de les interpretacions de l’alumnat i l’ambient d’aquesta activitat.

Van participar més de 30 alumnes d’edats molt diverses i temes propis d’alumnat o bé d’estil pop. En aquesta edició va ser un repte afegir veus al piano o piano a les veus. . La setantena de persones que hi eren de públic, van poder gaudir de repertori molt variat. 

Podeu consultar les fotos de tot l’esdeveniment aquí.

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

Ja està disponible la nova proposta de cursos de formació de l’ACEM per al curs 2025-26, elaborada per la Comissió de Formació i adreçada al professorat i als equips directius de les escoles de música associades. Els cursos d’aquest any tenen com a objectiu ampliar recursos, compartir noves perspectives i

15 nov. 2025
fins 14 març 2026

Després de l’èxit de la peça que les Formacions ACEM van interpretar per inaugurar el Festival RITMIKS a Vic, l’ACEM vol fer un pas més amb la gravació de la Suite creada per Magí Capdevila per a l’ocasió: Cants Nòmades. El projecte implicarà les tres formacions d’ACEM: el Cor, la

17 gen. 2026
fins 31 gen. 2026
Vilafranca del Penedès

Formadora: Elena O’Callaghan i DuchData: 23 de gener de 2026Lloc: Online (plataforma Zoom)Horari: de 10:00 a 13:00 (3 hores)Places: 30Preu: 20€ per professorat d’escoles ACEM i alumnes ESMUC / Jam Session, 35€ per no socisInscripció: Formulari d’inscripció Objectius del curs Aquest curs introductori en línia ofereix eines pràctiques per a

23 gen. 2026
fins 23 des. 2025
Plataforma Zoom

L’ACEM ja ha posat en marxa la nova edició de la Cantaxics, la cantata adreçada a l’alumnat de 3 a 8 anys de les escoles de música. Enguany, el projecte es presenta amb algunes novetats destacades: per primer cop, la Cantaxics s’estrenarà en quatre zones diferents del territori català, amb

12 abr. 2026
fins 10 maig 2026
Manresa, Balaguer, Taradell i Tarragona

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.