Valoració positiva del Soundpainting Festival celebrat a Vila-seca

El passat 13 d’abril es va celebrar a Vila-seca el Soundpainting Festival, organitzat per la Zona 5 de l’ACEM. La valoració va ser molt positiva i els participants i el públic assistent han afirmat que va ser tota una experiència.

En el Soundpainting Festival hi van participar alumnes de sis escoles de música de la Zona 5 de l’ACEM, corresponent a les comarques tarragonines i també es va aprofitar l’activitat per presentar l’Orquestra de Soundpainting de Catalunya.

L’activitat va tenir repercussió mediàtica. Us deixem els links de les notícies que s’han publicat sobre el festival:

TV3

TAC12

Canal Reus TV

 

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

L’Auditori de l’Hospitalet de l’Infant serà l’escenari d’aquesta estrena al territori el pròxim 10 de maig, amb la participació de 200 alumnes de set escoles de música de la demarcació. El Cantaxics, una cantata dirigida a l’alumnat d’entre 3 i 8 anys, continua el seu recorregut pel país i arriba,

10 maig 2026
fins 10 maig 2026
L'Hospitalet de l'infant

L’ACEM organitza una jornada formativa en línia per abordar el marc legal, els riscos digitals i les bones pràctiques en la gestió de la imatge d’infants i joves als centres educatius musicals. Des de l’ACEM reprenem el format «Parlem de…», un espai de trobada i reflexió adreçat a equips directius

29 maig 2026
fins 29 maig 2026
Plataforma Zoom

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.