Concert Solidari Lux Perpetua

LUX PERPETUA és el projecte solidari d’un grup d’apassionats per la música antiga. Dos grans objectius en dibuixen el seu tarannà: apropar la música dels segles XVII i XVIII al gran públic i, a la vegada, col·laborar amb entitats que desenvolupen tasques d’ajuda humanitària.

Anys d’estudi i d’experiència avalen la trajectòria dels músics que hi participen. LUX PERPETUA disposa de la seva pròpia orquestra d’instruments antics i el punt de partida és fer concerts molt acurats, basats en criteris històrics i musicològics, fent ús dels instruments per als quals el repertori havia estat creat. Concerts que transporten els oients a l’Europa esplendorosa de segles enrere, als salons on tocaven els grans genis de la història de la música occidental com podien ser els grans Bach, Telemann o Vivaldi, entre molts d’altres.

El proper divendres 11 de maig, a l’Auditori de La Mercè de Girona, a les 20:30 hores i el dissabte 12 de maig, a l’església de St Felip Neri de Barcelona, a les 21:30 hores, Lux Perpetua oferirà els seus primers concerts. El repertori es basa en obres  d’Antonio Vivaldi (1678 – 1741) i de Georg Philipp Telemann (1681 – 1767).

El preu de les entrades és 12 euros, i la seva recaptació va destinada a l’associació El somriure dels nens, que promou mitjans de vida sostenibles i justícia social per a la població més desafavorida -especialment infants, joves i dones- de l’Índia.

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

Ja està disponible la nova proposta de cursos de formació de l’ACEM per al curs 2025-26, elaborada per la Comissió de Formació i adreçada al professorat i als equips directius de les escoles de música associades. Els cursos d’aquest any tenen com a objectiu ampliar recursos, compartir noves perspectives i

15 nov. 2025
fins 14 març 2026

Després de l’èxit de la peça que les Formacions ACEM van interpretar per inaugurar el Festival RITMIKS a Vic, l’ACEM vol fer un pas més amb la gravació de la Suite creada per Magí Capdevila per a l’ocasió: Cants Nòmades. El projecte implicarà les tres formacions d’ACEM: el Cor, la

17 gen. 2026
fins 31 gen. 2026
Vilafranca del Penedès

Formadora: Elena O’Callaghan i DuchData: 23 de gener de 2026Lloc: Online (plataforma Zoom)Horari: de 10:00 a 13:00 (3 hores)Places: 30Preu: 20€ per professorat d’escoles ACEM i alumnes ESMUC / Jam Session, 35€ per no socisInscripció: Formulari d’inscripció Objectius del curs Aquest curs introductori en línia ofereix eines pràctiques per a

23 gen. 2026
fins 23 des. 2025
Plataforma Zoom

L’ACEM ja ha posat en marxa la nova edició de la Cantaxics, la cantata adreçada a l’alumnat de 3 a 8 anys de les escoles de música. Enguany, el projecte es presenta amb algunes novetats destacades: per primer cop, la Cantaxics s’estrenarà en quatre zones diferents del territori català, amb

12 abr. 2026
fins 10 maig 2026
Manresa, Balaguer, Taradell i Tarragona

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.