Curs “Dinamitzar mitjançant el ritme, la percussió com a eina facilitadora”

Els dies 17 i 18 de maig es farà el curs “Dinamitzar mitjançant el ritme, la percussió com a eina facilitadora” a càrrec de Santi Serratosa i Bill Saragosa.

Durant aquests dos dies estarem treballant la utilització de la percussió com a eina dinamitzadora de grups. Una sessió amb en Santi Serratorsa de quatre hores de durada en que ens aproximarem a la seva visió del cos com a instrument musical.

Dues sessions de quatre hores amb en Bill Saragosa ens endinsaran en l’organització i les tècniques dels cercles de percussió. Una sessió pràctica de quatre hores en que tothom tindrà l’oportunitat de posar-se enmig d’un cercle i facilitar i un parell de cercles de percussió un a Vilanova i un altre a Barcelona completaran el programa.

El reconeixement del departament d’ensenyament com activitat de formació continuada s’està tramitant. Per obtenir el reconeixement els assistents hauran de dur a terme un cercle de percussió d’acord amb les seves possibilitats. Aquesta serà l’activitat que els organitzadors i professors utilitzaran per avaluar l’aprofitament del curs.

Per inscripcions i més informació clicar aquí  

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

La Zona 4 (Terres de Ponent) de l’ACEM va organitzar el passat dissabte 16 de maig la seva primera Trobada d’Adults. Agramunt es va convertir en el punt de reunió per a alumnes d’escoles de música del territori, en una jornada dedicada a compartir experiències, coneixements i, sobretot, molta música.

16 maig 2026
fins 16 maig 2026
Agramunt

L’ACEM organitza una jornada formativa en línia per abordar el marc legal, els riscos digitals i les bones pràctiques en la gestió de la imatge d’infants i joves als centres educatius musicals. Des de l’ACEM reprenem el format «Parlem de…», un espai de trobada i reflexió adreçat a equips directius

29 maig 2026
fins 29 maig 2026
Plataforma Zoom

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.