Encara queden places per apuntar-se a la 23º edició del Dansàneu

El festival de dansa, música i teatre al carrer de les Valls d’Àneu, que se celebra a Esterri d’Àneu, tindrà lloc del 14 al 20 de juliol.

El Dansàneu és una iniciativa que des de fa anys aglutina un conjunt d’activitats i tradicions que es posen a l’abast de tothom. Intenta cultivar una manera d’aprendre i conservar els costums del Pirineu.

Acull diferents col·lectius, com gent vinculada a la dansa viva i la festa, grups de persones que es troben periòdicament per aprendre i ballar pel gaudi en sí, mestres i educadors interessats a introduir la dansa d’arrel i el seu llenguatge a les escoles i als espais de lleure, i també alumnes que pertanyen a esbarts dansaire.

Per més información clica aquí 

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

L’ACEM, en col·laboració amb l’ESMUC, torna a posar en marxa un dels seus projectes més emblemàtics: la Trobada Fiddle, que celebrarà la seva pròxima edició el diumenge 28 de febrer de 2027 al Pavelló 1 d’Octubre de Balaguer. Aquest assaig-concert multitudinari està adreçat a tot l’alumnat de corda fregada (violí,

28 febr. 2027
fins 28 febr. 2027
Balaguer

L’ACEM ja treballa de ple en la pròxima edició del Cantaxics 2027, que portarà per títol El paraigua del Tinet. El projecte va fer els seus primers passos aquest juliol a Sallent, on es van definir les línies d’aquesta nova aventura artística pensada per als més petits de les nostres

11 abr. 2027
fins 05 juny 2027
Manresa, Balaguer, L'Hospitalet de l'Infant, Taradell i Montmeló

En el marc de la commemoració dels 150 anys del naixement de Pau Casals, es presenta la proposta de participació en la Cantata «Ets un miracle». Es tracta d’una iniciativa artística i educativa adreçada a escoles de música, conservatoris i centres professionals de tot Catalunya, impulsada pel Servei d’Ensenyaments de

09 maig 2027
fins 09 maig 2027
Barcelona

El Departament d’Educació i Formació Professional, en col·laboració amb la Fundació Pau Casals i les associacions del sector (entre les quals l’ACEM), ha obert el període d’inscripció per participar en la cantata «Ets un miracle», adreçada a l’alumnat de música d’entre 9 i 16 anys. Aquesta iniciativa commemora els 150

09 maig 2027
fins 09 maig 2027
Barcelona

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.