La Coral del Bosc, la Cantaxics del 2024, ja està en marxa ????

La zona 6 de l’ACEM (Catalunya Central) ja està treballant en la producció de la Cantaxics del 2024: La Coral del Bosc. 

Aquesta setmana els músics han fet la primera sessió de gravació de la part instrumental amb la col.laboracio dels alumnes de sonologia de l’@esmuccat assessorats pel mestre Ferran Conangla.
Segueix sent vigent la col.laboracio entre l’Esmuc i l’Acem per portar a terme aquesta cantata adreçada a alumnat de 3 a 8 anys i que ja prepara una nova edició al @kursaalmanresa pel 2024

Quedarà la segona sessió de gravació prevista a l’ESMUC pel mes de febrer amb els alumnes de la Coral de l’Escola de música de Callús.

Músics:
Arpa: Maria Gibert
Violoncel: Noemi Pasquina
Violi: Marta Roselló
Percussio: Joan Pérez Villegas
Clarinet : Miquel Àngel Marín

Història i lletres de les cançons : Manel Jusitica
Música i direcció : Bernat Giribet 
Il.lustracions del conte Cristina Villa

 

 

 

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

La Zona 4 (Terres de Ponent) de l’ACEM va organitzar el passat dissabte 16 de maig la seva primera Trobada d’Adults. Agramunt es va convertir en el punt de reunió per a alumnes d’escoles de música del territori, en una jornada dedicada a compartir experiències, coneixements i, sobretot, molta música.

16 maig 2026
fins 16 maig 2026
Agramunt

L’ACEM organitza una jornada formativa en línia per abordar el marc legal, els riscos digitals i les bones pràctiques en la gestió de la imatge d’infants i joves als centres educatius musicals. Des de l’ACEM reprenem el format «Parlem de…», un espai de trobada i reflexió adreçat a equips directius

29 maig 2026
fins 29 maig 2026
Plataforma Zoom

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.