L’Orquestra & Dance Workshop tindrà lloc del 22 al 28 d’agost de 2026 al Centre Lou Riouclar, situat a la regió dels Alpes-de-Haute-Provence (França), un centre acreditat pel Ministeri de Joventut i Esports francès.
Aquest taller combina la pràctica orquestral amb la creació coreogràfica, oferint una experiència immersiva de qualitat amb un equip docent de gran nivell. Està obert a alumnes avançats de França i d’arreu d’Europa. Per als estudiants no francòfons, es requereix un nivell bàsic de francès i un bon nivell d’anglès (B2).
Les places són limitades i les inscripcions estan obertes fins al 12 de febrer de 2026. Els candidats han de registrar-se online, enviar 3 vídeos en format MP4 a través de SwissTransfer i complir els requisits establerts. La selecció dels participants es farà durant l’última setmana de febrer.
Es demana una contribució econòmica per participar; tots els detalls i material complementari estan disponibles al lloc web del taller.
Per a més informació: Web i dossier del taller